بازی گیاهان علیه زامبی ها Plants vs Zombies سیمبیان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازی گیاهان علیه زامبی ها Plants vs Zombies سیمبیان
نوشته شده در چهار شنبه 5 تير 1392
بازدید : 999
نویسنده : علیرضا ناظمی

         

 

plants vs zombies symbian بازی گیاهان علیه زامبی ها Plants vs Zombies سیمبیان

همان گونه که آشنایی دارید از جمله بازی های کم حجمی که با عرضه ی اولین نسخه از آن با استثبال بسیاری از طرف کاربران روبرو شده , بازی گیاهان علیه زامبی ها یا همان Plants vs Zombies می باشد. این بازی با وجود سادگی و گرافیک نه چندان بالایی که داشته همگان را به نوعی شیفته ی خود کرد و هم اکنون نیز از مجوبیت بسیاری برخوردار می باشد. بر همین پایه نیز شرکت سازنده ی بازی ( PopCap ) تصمیم گرفت تا نسخه های متعدید از این بازی شگفت انگیز را برای سیستم عامل های مختلف منتشر کند. در این بازی استراتژیک کاربر با کاشت گیاهان مختلف از حمله ی زامبی هایی که قصد تصرف خانه را داشته , به شیوه های مختلفی جلوگیری می کنند.. تعداد این گیاهان بسیار پر تنوع بوده و الته قدرت و ظاهر زامبی ها نیز در طی مراحل تغییر بسیاری خواهد کرد.

این ورژن از بازی Plants vs Zombies برای گوشی های نوکیا با فرمت جاوا طراحی شده است. حجم آن بسیار کاهش یفته ولی در کیفیت بازی تغییر بسیاری انجام نشده است. زامبی های شرور از سمت خیابان به طرف خانه حرکت می کنند و عملیات اصلی دفاع در بخش حیاط خانه انجام می گیرد. مسیر حرکت این موجودات غیر قابل پیش بینی بوده و باید تمامی دقت و تمرکز خود را به کار گیرید تا بتوانید گیاهان را در مکان های مناسبی بکارید. پس از اتمام هر مرحله امتیازی نیز کسب می کنید که توسط آن آیتم های جدیدی خریداری خواهید کرد. نسخه ای که در این پست در اختیارتان قرار گرفته , قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 , سری ^3 , Anna و Bell می باشد.

 

 

حجم فایل : 1.78 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: